Ovog leta je u Meksiku svoja vrata otvorio dugoočekivani, all-inclusive hotel Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya sa pet zvezdica, predstavljajući idealnu destinaciju za porodice sa decom u potrazi za nesvakidašnjim i nezaboravnim letovanjem. Razigranost i šarenilo jednog od najpoznatijih TV kanala za decu susreli su se sa besprekornim gostoprimstvom i udobnošću koje nude Karisma Hotels & Resorts i Grupo Lomas, kreirajući fenomenalni swim-up rizort na obali okeana, sa ogromnim akvaparkom, tematskim sobama i apartmanima, vrhunskim restoranima inspirisanim crtanim filmovima i celodnevnom zabavom.
„Kao prvi i jedini Nickelodeon rizort u Meksiku, Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya decu i odrasle vodi u svet mašte, svet animiranih filmova i emisija uz koje odrastaju ili su odrastali. Dizajn inspirisan omiljenim Nickelodeon likovima, jedan od najvećih akvaparkova u Meksiku i nebrojane mogućnosti za zabavu zaista čine ovaj rizort jedinstvenim” rekao je Mario Mathieu, stariji potpredsednik za poslovni razvoj, dizajn i izgradnju u Karisma Hotels & Resorts.
Svaki od ukupno 280 apartmana dizajniran je tako da komotno smesti petočlanu porodicu i poseduje spektakularan pogled na Karipsko more i direktan prilaz “infinity” bazenu. Jedinstvenosti smeštaja doprinose razigrani elementi i umetnička dela inspirisana filmovima i serijalima, kao što su Nindža kornjače, Sunđer Bob Kockalone i Dora istražuje.
Za ultimativno Nickelodeon iskustvo, gostima su na raspolaganju tri specijalna apartmana – Big Kahuna, kompletno urađen u stilu 90-ih, budeći nostalgiju onih koji su tih godina odrastali uz Rena i Stimpija, Čakija Finstera i druge legendarne crtane filmove. Potom, tu je i penthaus Lair Suite na krovu hotela, dizajniran kao svojevrsni omaž Nindža kornjačama i njihovoj jazbini, u kome je svaki detalj pažljivo odabran i uklopljen za autentično iskustvo. Ovaj apartman prostire se na skoro trista metara kvadratnih i može da primi sedam gostiju, kojima su na raspolaganju privatni batleri i specijalno osmišljene aktivnosti i sadržaji, poput večere na plaži, degustacije vina i aromatičnih kupki. Na kraju, tu je i Ananas apartman, inspirisan Koralovom i čuvenom kućom Sunđera Boba na dnu mora.
U epicentru rizorta nalazi se i Aqua Nick®, jedan od najvećih akvaparkova u Meksiku, koji se prostire na čak šest hektara, sa mnogobrojnim toboganima, bazenima i drugim iznenađenjima. Za goste su pripremljene i brojne aktivnosti u okviru Nickelodeon Place koncepta poput tematskih večeri, igranki, vođene joge na plaži i kulinarskih kurseva. Kada je u pitanju hrana, gosti Nickelodeon Hotels & Resorts Riviera Maya mogu u njoj uživati unutar svojih apartmana ili u šest tematskih restorana, takođe inspirisanih crtanim filmovima – bilo da su u pitanju burgeri kod Keba Krabe ili autentična pica, kao zaštitni znak Nindža kornjača.
Karisma Hotels & Resorts jedna je od vodećih hotelskih grupacija na svetu koja pored Meksika, uspešno posluje u Latinskoj Americi, na Karibima i u Evropi. Poslovna strategija ove grupacije potpuno je orijentisana ka gostima i inovativnim konceptima koji je izdvajaju od konkurencije, o čemu svedoče prvenstveno zadovoljni posetioci, ali i brojne nagrade i priznanja, poput prestižnih AAA “Five Diamond Award” i “Four Diamond Award”. Takođe, Karisma hoteli se redovno nalaze i na najcenjenijim listama iz oblasti turizma i ugostiteljstva, poput onih koje objavljuju Conde Nast Traveller, Trip Advisor i magazin Forbes.
Kako bi obezbedila holistički pristup bezbednosti i dobrobiti svojih gostiju, grupacija Karisma Hotels & Resorts kreirala je sveobuhvatni program pod nazivom Karisma Peace of Mind™.
Grupo Lomas je vodeća meksička turistička kompanija sa tradicijom dugom 40 godina, koja za cilj ima kreiranje nezaboravnih iskustava za posetioce iz celog sveta. Kompanija trenutno zapošljava više od tri hiljade ljudi u čitavom nizu poslovnih jedinica, uključujući lance hotela u meksičkim Karibima i Donjoj Kaliforniji, turističku agenciju, transportnu kompaniju, avanturistički centar i plažni bar. Grupo Lomas važi za jednog od najpoželjnijih poslodovaca u Meksiku, a nedavno ju je meksički časopis Expansión and Top Companies Consulting uvrstio na listu “Super kompanija za žene u 2021. godini”.
Nickelodeon International je već 41 godinu jedan od omiljenih brendova među decom i porodicama širom sveta. Pored emitovanja televizijskog kanala, kompanija se bavi produkcijom, ali i kreiranjem različitih proizvoda i iskustava. Nickelodeon je dostupan u više od 400 miliona domaćinstava u 170 zemalja sveta, putem više od 100 lokalnih TV kanala.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna