Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ZATEGNITE OPUŠTENU KOŽU STOMAKA POSLE POROĐAJA: 5 saveta uz kojih ćete se rešiti onog što vam najviše smeta u ogledalu

Mnoge porodilje se bore sa opuštenom kožom stomaka, a evo kako da je zategnete.

 Stomak Izvor: Shutterstock

Posle trudnoće veliki broj žena ima problem sa opuštenom kožom, posebno na stomaku. To stvara veliki estetski problem novim mamama, posebno ako uz to imaju i strije. Kako biste olakšali svoje muke, donosimo vam 5 saveta za zatezanje opuštene kože nakon porođaja.

Koža je izgrađena od kolagena i elastina, pa se debljanjem u trudnoći širi. Nakon istezanja, koža može imati problem sa vraćanjem u prvobitan oblik. Opuštena koža može biti emocionalna frustracija za žene koje žele da im se telo vrati u stanje pre trudnoće, ali važno je zapamtiti da to može potrajati!

Možda će vas zanimati

Vaše telo je učinilo neverovatnu stvar, na svet je donelo novi život, pa nemojte biti strogi prema sebi i dopustite mu da prođe neko vreme kako bi se i samo vratilo u normalu, jer, ipak je 9 meseci radilo na stvaranju novog života.

Evo nekoliko stvari koje možeš učiniti kako bi učvrstila kožu stomaka. Ali ne zaboravi, vežbanje možeš da počneš tek kada ginekolog dozvoli, a to je najmanje posle 6 nedelja od porođaja.

1. Kardio vežbanje

Kardio vežbe mogu pomoći u sagorevanju masti i toniranju mišića. Pokušaj brzo da hodaš, plivaj, trči ili vozi bicikl. Počni polako i napreduj prema intenzivnijim aktivnostima. Redovino vežbanje može pomoći kod smanjenja viška kože.

 Trening, mršavljenje, mama, posle porođaja Izvor: Shutterstock

2. Zdrave masti i proteini

Konzumiranje zdravih proteina i masti može pomoći u izgradnji mišića. Proteini takođe mogu sadržati kolagen. Individualne potrebe za proteinima zavise od toga koliko vežbaš, kao i od tvoje visine i težine. Možda će ti trebati i više proteina ako dojiš.

3. Trening snage

Uvedi treninge snage za oblikovanje i tonus mišića. Izgradnja mišićnog tonusa može imati pozitivan učinak na opuštenu kožu. Trbušnjaci i sklekovi uobičajeni su treninzi, ali znajte da i pilates i joga takođe poboljšavaju tonus mišića i pomažu da se zategnu i izduže.

4. Hidratacija

Za zdravu kožu važno je unositi dovoljno tečnosti u organizam. Pijte oko osam čaša vode dnevno kako biste se brže rešili toksina i iznutra hidrirali kožu. Voda pomaže hidrataciji kože i čini je elastičnijom. Osim toga, lakše se sagorijevaju masti i smanjuje se zadržavanje vode u stomaku.

 Voda, žena Izvor: Shutterstock

5. Masaža uljima

Neka ulja na biljnoj bazi mogu pomoći koži da se sama popravi. To bi moglo biti zbog njihovog sadržaja antioksidansa i protivupalnih svojstva. Na primer, bademovo ulje može pomoći kod strija. Pokušaj utrljati ulje jojobe ili kokosovo ulje, duž trbušne linije kako bi zategla kožu. Možeš dodati nekoliko kapi eteričnog ulja poput tamjana. Na kraju, promene koje su se dogodile na telu donošenjem deteta na svet ne bi trebale da budu razlozi za brigu ili nezadovoljstvo. Na svet ste doneli maleno biće i od toga nema boljeg razloga za ponosno nošenje opuštenog stomaka ili strija.

(Yumama)

Možda će vas zanimati

MOŽDA ĆE VAS ZANIMATI

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Vesti

Porodica