Prema novoj studiji objavljenoj u časopisu Broadcasting & Electronic Media Research, mame blogerke mogu ne samo da dele neprocenjive savete, već i da naškode vašoj psihi. Ispostavilo se da idealizovane slike majčinstva, uključujući besprekorno čist dom, srećnu, poslušnu decu, kosu i šminku, povećavaju anksioznost i izazivaju zavist kod novih majki, piše portal detimail.ru.

Istraživači su anketirali više od 400 žena kako bi otkrili koje bi ih osobine ličnosti mogle učiniti prijemčivijim za sadržaj koji utiče na mame. Rezultat je sledeći: žene koje imaju tendenciju da se porede sa drugima su posebno podložne uticaju idealne slike, a ova osobina nije povezana sa samopouzdanjem.

"Postoji mnogo primera da se mame hvale stvarima koje treba da imaju ubrzo nakon porođaja – kolicima od 1.000 dolara ili mašinom za pranje flaša od 300 dolara – i to će verovatno uticati na druge mame. Ili video snimci u stilu "tipičnog dana" koji prikazuju kulinarska remek-dela i svakodnevno čišćenje, što samo pojačava negativan efekat", rekla je vodeći istraživač Siera Kirkpatrik, a citira The NY Post.

Druga studija je pokazala slične rezultate. Zatim je anketa od dve hiljade majki pokazala da se trećina njih ponekad oseća kao loše majke, a 77 odsto je reklo da ih društvene mreže teraju da izgledaju ili da se ponašaju na određeni način. Pored toga, 65% ispitanika se osećalo manje samopouzdano nakon što je pogledalo sadržaj "mama" blogerki.

BONUS VIDEO:

Tata balerina i podrška ćerkici TikTok/withherownhands

(Yumama/T.A.S.)