Pre osam godina, titulu "najlepša devojčica na svetu" ponela je Anastasija Knjazeva, preslatka Ruskinja čije su plave oči i nežne crte osvojile milione srca. Danas, ona više nije samo lice sa naslovnih strana, već tinejdžerka koja gradi karijeru i ostaje verna sebi.

Anastasija Knjazeva pred kamerom se prvi put našla sa samo dve i po godine. I dok su njeni vršnjaci u tom periodu slagali kockice, ona je, polako, ali sigurno, gradila karijeru. Već tada je pokazala ono što će kasnije postati njen zaštitni znak – prirodnost i spontanost pred objektivom. Nije glumila, nije bila ukočena, a brendovi su u Anastasiji videli dete koje može da prenese emociju bez forsiranja.

Ključnu ulogu odigrala je Anastasijina majka Ana, ekonomista po profesiji, koja je 2015. otvorila zvaničan Instagram nalog za svoju ćerku. Taj potez, u početku zamišljen kao mesto za deljenje fotografija sa prijateljima, pretvorio se u prozor prema svetu. Platforma je postala galerija Anastasijinih fotografija, od profesionalnih snimanja do spontanih trenutaka iz svakodnevnog života.

Najlepša devojčica na svetu

Pravi talas globalne pažnje stigao je 2017. godine. Tada je britanski Daily Mail proglasio šestogodišnju Anastasiju za najlepšu devojčicu na svetu, titulu koju je pre nje nosila Francuskinja Tilan Blondo

Fotografije plavooke devojčice sa čokoladnosmeđom kosom obišle su svet, a komentari su varirali od oduševljenja do neverice kako jedno dete može da izgleda kao porcelanska lutka. U tom trenutku, Anastasijin Instagram profil već je brojao preko milion pratilaca.

Ugovori, piste i televizija

Slava nije ostala samo na internetu. Anastasija je ubrzo potpisala ugovore sa prestižnim brendovima poput Chobi Kids, Kenguru i Kia Motors. Radila je modne kampanje, pojavljivala se u reklamama, a čak je i vodila televizijske emisije kao koautorka.

Njena prisutnost pred kamerama bila je jednako jaka u pokretnim slikama kao i na fotografijama. Kritičari i brendovi isticali su Anastasijinu retku sposobnost da deluje prisno i opušteno u formalnim produkcijama.

Peto mesto na svetskoj listi

Anastasija je 2018. godine zauzela peto mesto na listi najlepše dece sveta magazina L'Officiel. To priznanje bilo je dodatna potvrda njenog statusa i otvorilo joj vrata za saradnje izvan granica Rusije.

Od tog trenutka, Anastasija je postala brend sama po sebi – simbol spojene dečije nevinosti i profesionalne ozbiljnosti.

Porodica puna podrške

Anastasijini roditelji nisu imali nikakve veze sa modom, majka je ekonomista, otac radi u auto-industriji. Upravo ta činjenica dala je njenoj priči dodatnu autentičnost: nije bila dete iz sveta modnih veza i zakulisnih dogovora, već dete koje se svojim radom i izgledom probilo do vrha.

Njihova briga bila je jasna – zaštititi ćerku od loših strana slave. Nastavili su da je upisuju u državnu školu, bez privatnih učitelja ili glamuroznih internata, i insistirali na tome da ima prijatelje iz različitih sredina.

Balans između karijere i detinjstva

Iako ima revije, snimanja i putovanja, Anastasija pohađa redovnu nastavu, uči strane jezike, ide na časove plesa, bavi se sportom i razvija hobije. Pored manekenstva, mašta o tome da postane poslastičar i veterinar, dva sveta daleko od modne piste, ali bliska njenom interesovanju za kreativnost i brigu o životinjama.

Njena popularnost raste, Instagram profil koji vodi njena majka ima više od 1,2 miliona pratilaca, a ona je danas poznata kao model i influenser, zastupana od agencije President Kids Management. To znači da i danas zadržava mesto u modnom svetu, čak i ako se možda manje intenzivno pojavljuje u tradicionalnim medijima.

BONUS VIDEO:

02:56
MOŽE LI BARBI LUTKA POMOĆI DEVOJČICAMA U BORBI SA DIJABETESOM? Bojana Marković: Ovo je odlična stvar, nadamo se da će i dečaci dobiti svog heroja Izvor: Kurir televizija

(zena.blic.rs/Yumama/Nataša Zlatković)