Svakom roditelju je važno da njegovo dete usvoji radne navke. Dve važne osobine sa kojima pri tom zadatku moraju da se naoružaju su strpljenje i doslednost.

Istraživanje koje su sproveli stručnjaci Univerziteta Hamilton dokazalo je, još jednom, da će zabavna prezentacija ili nagrada osigurati pažnju deteta, a onda i želju da nešto uradi ili nastavi da radi redovno.

Glavni problem nastupa onda kad primamljive nove tehnologije remete proces učenja i ometaju zadatak koji dete treba da uradi.

U istraživanju koje je sprovela grupa istraživača sa Univerziteta Hamilton testirana je grupa dece starosti od 4 do 6 godina.

"Deca koja su zamoljena da razmišljaju o zadatku kao da su druga osoba manje su pažnje posvetila tehnologiji i više su radila na ostvarenju dugoročnog cilja, a to je u ovom slučaju bilo rešavanje zadataka."

Glavni zadatak dece bio je da za deset minuta reše zadatak, a ako im on dosadi, da slobodno odigraju igricu na ajpedu. Pitanje koje je zanimalo naučnike bilo je:"Mogu li deca da odole iskušenju i reše zadatak?"

Prvoj grupi dece naučnici su postavili pitanje: "Da li radiš naporno na zadatku?"

Drugoj grupi dece naučnici su postavili pitanje u trećem licu, tako da ako se dete zvove Hana pitali su:"Da li Hana radi naporno da zadatku?"

Treću grupu dece naučnici su zamolili da zamsile superjunaka koji je stvarno dobar u onome što radi. Neki od superheroja koje su deca spomenula bili su: Dora, Betmen i Majstor Bob.

Kad su deca izabrala svog superjunaka, zamolili su ih da obuku u njihov kostim i da tako obučeni rešavaju zadatak. Nakon toga su im postavili pitanje koje je bilo vezano za ime superjunaka, pa ako je dete bilo odbučeno u kostim Betmena, postavili su mu pitanje: "Da li Betmen radi naporno na zadatku?"

Na kraju istraživanja stručnjaci su došli do zaključka da su deca koja su bila obučena u kostim Betmana uradila su zadatak brže od onih kojima je bilo postavljeno pitanje -  da li radiš dovoljno na zadatku.

Razlog leži u tome što su deca u toj situaciji bila udaljenija od iskušenja korištenja ajpeda jer im je i ovo bilo zabavno i zato su mogli više da se fokusiraju na svoj zadatak.

Deca koja su zamoljena da razmišljaju o zadatku kao da su druga osoba manje su pažnje posvetila tehnologiji i više su radila na ostvarenju dugoročnog cilja, a to je u ovom slučaju bilo rešavanje zadataka, reči su autora studije koje prenosi World Economic Forum.