Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Savet naučnika za uspešno začeće: Koliko puta treba da imate odnose u toku iste večeri ako želite da ostanete u drugom stanju?

Pogledajte do kog zaključka je došao tim kineskih naučnika...

Izvor: Foto: Profimedia

Parovi koji pokušavaju da dobiju dete mogli bi da imaju velike koristi ako se odluče da imaju seksualne odnose dva puta u toku iste večeri, i to ne samo zbog očiglednih razloga.

Sperma koju muškarac izbaci 3 sata nakon što je već ejakulirao može povećati uspeh začeća za 30 posto. Ovo otkriće kineskih naučnika protivreči mitu da muškarcu treba između 24 i 36 sati da se povrati optimalna količina spermatozoida.

Nučnici su u dva navrata prikupili uzorke semena od 250 muškaraca - par sati i par dana nakon ejakulacije.

Povezane vesti

Potom je istraživački tim koji vodi dr Da Li iz bolnice Šengjing uporedio broj spermatozoida u uzorcima i njihovu brzinu kretanja.

Otkrili su da spermatozoidi koji su stvoreni par sati nakon ejakulacije imaju najviše proteina koji ubrzavaju njihovo kretanje i da im to olakšava spajanje s jajnom ćelijom..

U drugom delu eksperimenta testirano je 500 parova koji su se pripremali za veštačku oplodnju. Naučnici su tražili od muškaraca da daju uzorke semena nekoliko dana ili manje od tri sata nakon poslednje ejakulacije.Nakos što su prikupili spermu od muškaraca oplodili su jajne ćelije pa ih ubacili u matericu.

Povezane vesti

Zaključili su da sperma uzeta par sati nakon ejakulacije daje 30 posto više izgleda da na svet dođe živo dete. Kod klasične veštačke oplodnje samo trećina oplođenih jajnih ćelija kao rezultat ima zdravu bebu.

Ostatak teksta pročitajte na portalu Espreso.rs.