Verovatno ste više puta prirsustvovali sceni kada dete traži da mu roditelji nešto kupe, pa ukoliko dobije negativan odgovor, počinje da plače i histeriše. Verovatno su to radila i vaša deca. U ovakvim situacijama roditelji često ne nalaze izlaz i teško ostaju smireni, posebno postaje neprijatno kada drugi ljudi u prodavnici gledaju od vas dok se prostor ori od plača.
U ovakvim izazovima smirenje je ključno, kao i doslednost da nećete detetu dati ono što želi samo da bi se smirilo. na taj način ga učite da histerijom i suzama može uvek da dobije ono što želi.
Baš ovakvu situaciju imala je jedna mama čiji snimak kruži društvenim mrežama. Dok je bila sa decom u kupovini, sin je tražio da mu kupi slatkiše. Mama je odbila, a onda je dečak počeo da cupka nogama, viče i valja se po podu.
Umesto da ga moli da ustane, podiže ga, viče na njega, mama je uradila nešto potpuno neočekivano. I ona je legla na pod i počela da ga imitira, uprkos drugim ljudima u prodavnici. Kada je dečak video kako se mama ponaša, odmah se smirio - iznenadio se i shvatio koliko je takva reakcija smešna i neprimerena.
Ispod snimka su se ređali komentari:
"Moja mama je identičnu situaciju priredila meni u prodavnici. Nikada više nije imala problem sa mojim napadima besa."
"Ovo je zapravo taktika koju smo učile u vrtiću radeći kao vaspitačice. Ukoliko imitirate dete, trgnućete ga da shvati koliko blesavo izgleda. Ponekad se zaista trgnu, nekad se i smeju, a nekad samo nemo posmatraju." - bio je jedan od komentara.
BONUS VIDEO:
(Yumama/T.A.S.)
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna