Aerobna fizička aktivnost doprinosi boljem pamćenju i rešavanju zahtevnih zadataka kod dece uzrasta od 9 i 10 godina, pokazala je studija koju su sproveli naučnici sa Univerziteta Ilinois. Razlika u rezultatima između mališana koji su bili deo upitne grupe koja se bavila sportom i onih koji su bili u običnoj grupi, najuočljivija je bila dok su učili sami, a zatim testirani.

"Buduća istraživanja će se fokusirati na koji način različiti faktori utiču na neurološke procese tokom učenja", izjavila je Loren Rein, jedna od istraživača sa Univerziteta Ilinois.

Naučnici koji su sproveli studiju se nadaju da će ovo istraživanje skrenuti pažnju na značaj časova fizičke kulture u školama. Naime, u Americi je bilo najava da će zbog finansijske krize biti ukinuti časovi fizičkog vaspitanja ili će se smanjiti njihov broj. Stručnjaci smatraju da to ne bi bio najbolji način da mladi postignu željene ciljeve i uspeh u obrazovanju.