Istraživanje, koje je obavljeno u britanskom šoping-centru Lejksajd, pokazalo je da su majke spremne da za jedan komad dečje odeće, koje će dete brzo prerasti, izdvoje onoliko novca koliko na sebe potroše za pola godine.
Polovina majki oseća grižu savesti dok sebi kupuje odeću, a toliko njih je spremno i da svake nedelje ide u kupovinu, u potragu za modernom dečjom "krpicom".
Tržište brendirane dečje odeće je tokom poslednje decenije naraslo, a izbor je veći nego ikada pre. Ovom trendu su doprinele neke slavne mame.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna