Svake godine, naši mališani jedva čekaju da uživaju u ogromnom broju prazničnih reklama koje možemo gledati na televiziji ili internetu. Uvek su prepune lepih, porodičnih, srećnih momenata. Neke od njih nam kroz šalu i smeh ističu važnost ljubavi i podrške. Deca, životinje, igračke, crtani likovi i svi ti preslatki motivi nam ulepšavaju praznike i unose duh Božića u naš dom. Moramo priznati da mališani nisu jedini koji jedva čekaju da vide sve te reklame koje ih očekuju. Svi se raznežimo i obradujemo kada vidimo preslatku najavu te praznične sreće i blagostanja. 

Za vas smo izdvojili one najslađe reklame koje su osvanule putem medija, pred kojima ne možete ostati ravnodušni.

1. MANOR je ove godine izbacio reklamu u kojoj jedan dečak uspeo da vidi deo Deda mrazove radionice, te poželi njegovog pomoćnika. Iako strah preovladava u pomoćniku, kasnije će i sam poželeti dečaka. Postaje mu jasno na koji način se dečak ophodi prema svojim igračkama, shvata koliko želi i on svu tu ljubav. Preslatka reklama nam tematizuje pričicu o ljubavi i potrebi za zagrljajem, naročito u periodu praznika.

2. Cricket Wireless je tematizovao temu prijateljstva i nedostajanja najdražih koji su se rastali. Ipak, praznici su momenti koji nas spajaju, vreme kada ljubav i bliskost pobeđuju sve. 

3. Reklama koju je izbacila kompanija Cadbury nas podstiče na darivanje najbližima. Osnovna poruka koju nosi jeste - budite "tajni Deda Mraz" koji će obradovati najbliže. Bilo to voljena osoba, roditelj, prijatelj ili poznanik, pokloni iznenađenja će svakoga usrećiti i ulepšati mu dan, bez obzira na to da li je onaj koji poklanja sakriven iza maske Deda Mraza ili ne. Dakle, budimo nekome "Tajni Deda Mraz"!

4. Period praznika jeste vreme kada svi imamo želje i gajimo nadu da će nam se iste ispuniti. Darivanje je tema kojom se pozabavio i TK Maxx, koji je na zabavan način pokazao moć praznika. Pokloni samo dolaze, želje se ispunjavaju, a svi smo presrećni. Međutim, šta se dešava kad prođe godina? Pogledajte sami.

5. Heathrow Airport je izbacio možda jednu od najemotivnijih i najnežnijih reklama do sada. Bliskost porodice, toplina doma i duh praznika je ono što svi želimo. Svima nedostaje porodica koja je daleko, fali toplina i nežnost. Praznici su ti koji treba da nas ujedine, stoga je osnovna poruka povezati se sa svojim najbližima. Ljubav i bliskost je sve što nam je potrebno.

6. John Lewis & Partners su u ovoj reklami ugostili velikog muzičara Eltona Džona. Sreća majke koja uspeva da usreći voje dete klavirom izaziva suze na oči. A tek reakcija deteta kome se ispunjava najveći san... Ogromne emocije obliće vas dok budete gledali ovaj divni porodični momenat. 

7. Kažu da je pas čovekov najbolji prijatelj. Verujemo da je i psu čovek najbolji prijatelj. I Pedigree se slaže da je za psa najveća sreća upravo njegov vlasnik. Taj tužni pogled psa koji se plaši da je izgubio ljubav svog vlasnika nikoga neće ostaviti ravnodušnim. Ljubav je temelj na kojem stoji sva sreća Božića i praznične atmosfere, a porodica je sve na svetu, pa i iz ugla malenog krznenog stvora.

8. Reklama kompanije Asda nan pokazuje sreću devojčice kojoj dolazi Božić na vrata. I Deda Mraz i svi motivi praznika skupljaju se i dolaze kako bi usrećili dete. Lepota praznika se najbolje može sagledati dečjim neiskvarenim očima, koje u njima vide najveću radost i veselje. Kako ostati ravnodušan na iskrenu sreću jednog deteta?