Kako prenosi "Tajms", u medicinskim školama ne obraća se dovoljno pažnje na ovaj zdravstveni problem, a postoje i obrazovne ustanove koje svojim studentima ne pružaju nikakve informacije o hiperaktivnom poremećaju.
Međutim, dr Piter Džensen, poznati psihijatar koji lekarima drži seminare na temu ADHD-a, ističe da, čak i ako bi se medicinske škole počele više baviti nastavom o hiperaktivnom poremećaju i drugim psihičkim problemima dece, rezultate ne bi trebalo očekivati još dvadeset do trideset godina.
"Problem postoji danas i neophodno je rešiti ga što pre", smatra dr Džensen i objašnjava da njegovi seminari podsećaju na važnost igranja uloga i debata u nastavi o ADHD-u.
"Već dugo se nastava svodi na to da profesor stoji ispred učenika i izlaže činjenice", kaže Džensen, "ali kada je tema hiperaktivni poremećaj – to je isto kao da nekome pokažete fotografiju plivanja u leptir stilu i očekujete da zapliva tako. Neophodan je trening."
Prevela i priredila: Tamara Sorak
Još uvek nema komentara - sjajna prilika da pokreneš diskusiju.