Istraživanje koje se bavilo školskim uspehom šestogodišnjaka je pokazalo da na visinu ocena učenika ne utiče samo njihovo znanje, već i aktivno učešće u nastavi i organizovanost. Kako su devojčice sklonije primerenom ponašanju, one imaju određenu prednost u odnosu na dečake. Ta razlika koja se javlja u osnovnoj školi može da traje do kraja školovanja.
Američki naučnici su proučavali performanse više od 5.800 dece uzrasta od šest do 12 godina, a koje se tiču čitanja, matematike i prirodnih nauka. Kasnije su rezultate ostvarene na testovima upoređivali sa procenama nastavnika. Došli do zaključka da je većina nastavnika pretpostavila da će dečaci ostvariti slabiji uspeh nego što su rezultati pokazali.
Kristofer Kornvel, jedan od autora studije, je izjavio da nastavnici u toku ocenjivanja đaka najviše uzimaju u obzir njihov pristup učenju. To podrazumeva šest karakteristika kojima su sklonije devojčice, a koje se tiču prisutnosti, istrajnosti pri rešavanju zadataka, želje za učenjem, nezavisnosti u učenju, fleksibilnosti i organizacije. Kornvel dodaje da, iako je ocenjivanje subjektivna stvar nastavnika, ono može značajno da utiče na budućnost dece.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna