Istraživanje Univerziteta u Ročesteru koristilo je veoma sofisticiranu opremu kako bi vizuelno i na različite načine stimulisalo sedmomesečne i osmomesečne bebe. Ideja je bila da se vidi koji nivo kompleksnosti tokom vizuelne interakcije one najvije vole.
Otkriveno je da bebe vole zlatne sredinu – ne previše jednostavno, ne previše složeno. Istraživači su se pozvali na efekat Zlatokose ("ne previše toga, ne previše ovoga, taman kako treba") kako bi najbolje opisali ove rezultate. Kada je nešto mnogo jednostavno, tražiće nešto malo složenije – a kada je nešto previše složeno one će tražiti nešto jednostavnije.
Izgleda da bebe znaju da pronađu zlatnu sredinu informacija na ljudskom licu tokom interakcije. To ne sugestira da je kupovina igračaka zabluda, već samo da većinu vremena tokom igre bebe treba da provedu sa ljudima jer je to ono što traže.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna