Izvor: Lekarinfo
Studija istraživača sa Instituta za psihologiju, zdravlje i društvo ispitativala je preference za hranom kod 281 deteta uzrasta od šest do 13 godina iz severozapadne Engleske.Deci je emitovana epizoda popularnog crtanog filma u dva navrata. U oba slučaja, crtanom filmu je prethodila petominutna reklama – jedna je bila reklama za igračke a druga je prikazivala uglavnom grickalice i brzu hranu. Posle svakog emitovanja deca su dobila spiskove raznih prehrambenih artikala, kako poznatih tako i nepoznatih proizvođača, i postavljena su im pitanja o tome šta bi želeli da jedu.Studija je pokazala da posle emitovanja reklame za hranu deca su više želela da jedu nezdravu hranu. Sva deca odabrala su hranu bogatiju mastima i ugljenim hidratima u poređenju sa hranom koju su izabral nakon emitovanja reklame sa igračkama.
Studija je takođe pokazala da su deca koja su gledala televiziju više od 21 sat nedeljno više pod uticajem reklama za hranu od one dece koja su kraće gledala televiziju. Ova deca su takođe imala značajno veći indeks telesne mase.Dr Ema Boiland sa “University's Kissileff Laboratory”, rekla je: "Gojaznost kod male dece je sada glavni zdravstveni problem širom sveta. Naše studija naglašava da postoji globalna veze između reklamiranja, sklonosti ka hrani i potrošnji.”
Ova studija sugeriše da bi bilo korisno da se deci ograniči gledanje televizij, kao i da bi trebalo uvesti vremensko ograničenje emitovajnja reklama za hranu sa visokom koncentracijom masti I šećera.