Nesvakidašnja i kreativna Cosmo priča nastavila se u partnerstvu sa "Telenorom" i ove godine, a festival je podržao i "Gorki List".
Magazin Cosmopolitan je drugi put za redom organizovao izložbu "Moje kreativno Ja", nakon koje je organizovana žurka na kojoj su kreativci i mentori uživali u Gorkom listu. Multimedijalni koncept postavke, održane u poznatoj beogradskoj galeriji "Štab", oduševio je sve ljubitelje umetnosti. Cosmopolitan je ponovo potvrdio povezanost sa millennial generacijom, nošen njenom beskonačnom energijom originalnih ideja i inovacija.
Izložba "Moje kreativno Ja" pripremana je više meseci. Potencijalni učesnici postavke postajali su vremenom sve inspirisaniji i kreativniji, da bi se na samom kraju došlo do izbora od 152 kandidata koji su svi zajedno poslali blizu 400 fantastičnih radova. U najuži krug ušlo je 38 kandidata, odnosno kreativnih rešenja, koji su svojom raznovrsnošću doprineli da se svi zajedno osetimo počastvovano na samoj izložbi. Radovi su bili podeljeni u pet kategorija: zlatna, koralna, purpurna, neon i azurna. Azurna "Telenor" kategorija je bila pravi pokazatelj koliko se digitalizujemo iz godine u godinu i kako se i umetnici sve više okreću aplikacijama kako bi izrazili svoju kreativnost.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna