Više od 250 uticajnih pojedinaca iz oblasti digitalnih i društvenih medija, marketinga i komunikacija uživalo je u prijatnoj atmosferi i brojnim digital aktivacijama. Posebnu pažnju privuklo je prisustvo poznatih ličnosti među kojima su bili uspešni mladi glumac Bojan Perić, podpredsednica kompanije Adria Media Group i uticajna tviterašica Tatjana Vojtehovska, bodi-bilder, bloger i glumac Milan Strongman Jovanović, glumici serijala Državni posao Dimitrije Banjac - Čvarkov i Dejan Ćijarković – Boškić, kompozitor i muzičar Ognjan Radivojević i spisateljica Biljana Lukić, Vesna Da Vinča kao i mnogi drugi. Voditeljka večeri bila je atraktivna Aida Alilović dok je Lena Kovačević oduševila prisutne svojim muzičkim nastupom.
U okviru #DigitalNight-a prisutnima je premijerno predstavljen sasvim novi sajt magazina Story dizajniran po uzoru na velike svetske sajtove, koji se automatski prilagođava formatu ekrana uređaja sa kojeg mu se pristupa. Nakon višemesečnog rada vrhunskog tima stručnjaka novi sajt magazina Story oduševiće svoje posetioce novim, modernim dizajnom i sadržajnijom ponudom vesti. Urednica Story sajta Vera Nikolić pozvala je pristune da testiraju novu verziju sajta na adresi beta.story.rs i da ostave svoj komentar. Nakon nekoliko test nedelja novi Story sajt zasijaće u punom sjaju donoseći najnovije vesti iz sveta poznatih i slavnih.
Osim toga, prisutni gosti su mogli da isprobavaju različite digitalnie aktivacijama koje su se nalazile u različitim zonama na otvorenom prostoru Cluba Reset. Aktivacije kao što su Kinect tehnologija su nudile mogućnost simultanog igranja Svetskog prvenstva u fubalu i upravljanje objektima pomoću pokreta na platnu, dok je Augmented Reality aktivacija prenosila kreativan sadržaj sa postavljenih postera putem posebne mobilne aplikacije događaja. Pozitivni buzz među prisutnima i na Tviteru i Instagramu pokrenula je nagradna igra Digital Might, prikazivana na velikom ekranu tj. media zidu, a podrazumevala je snimanje i share-ovanje zanimljivog sadržaja sa događaja kroz naloge korisnika na ovim društvenim mrežama. Najaktivniji učesnici bili su nagrađeni Nike opremom i wellness vaučerima koje je omogućio Hotel Galerija. Vrhunac večeri bilo je proglašenje pobednika koji je osmislio najkreativniji naziv za Digital Night koktel, specijalno napravljen za ovu priliku, a dobro raspoloženje se nastavilo i tokom Digital Night Smirnoff žurke kada su se smenjivali najveći hitovi sa domaće i svetske scene.
*Najnovije vesti, rezultate medicinskih istraživanja i savete stručnjaka na temu roditeljstva možete pratiti na našoj Fejsbuk stranici - YuMama.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna