Kampanja "Gde nam rastu deca" uspela je da skrene pažnju šire javnosti na ovaj problem, a nakon što je to obavljeno uspešno, čuveni svetski brend "Nivea" je izašao iz senke i otkrio da on stoji iza ove kampanje. Naime, želja nadležnih ljudi iz ove firme da pomognu u opremanju zapuštenih igrališta uz povećanje građanskog aktivizma i animirianje nadležnih organa motivisala je pokretanje akcije.


"Podizanje svesti o problemu je prvi i najveći korak! Stranicu i pokret ’Gde nam rastu deca’ stvorili su građani sami i ovo je njihova pobeda! Mi smo ih podržali i pomogli da njihov glas čuju kako oni sami, tako i mediji. I to ćemo činiti i dalje. Na nama je da u budućnosti, u saradnji sa nadležnim gradskim ustanovama, pružimo mogućnost da se napravi, renovira i opremi što više igrališta gde god postoji potreba", rekla je Daniela Gvozdenić, marketing menadžer "Beiersdorfa", čiji je "Nivea" najpoznatiji brend.


Da ovaj pokret uspeva, pokazuje činjenica da su dva igrališta u Kragujevcu i Subotici već dobila nove rekvizite zahvaljujući ovoj kompaniji, a zemljište je pripremljeno i sređeno zahvaljujući angažovanju nadležnih predstavnika lokalnih samouprava. Igrališta ispunjavaju srpske i evropske standarde o bezbednosti dečjih igrališta, odnosno izbora sprava i sigurnosne podloge.


Takođe, građani će, kao kreatori ovog pokreta podržanog od strane kompanije "Beiersdorf", moći da glasaju na društvenim mrežama i tako utiču na odabir sledećeg igrališta koje će biti renovirano.