U čast Međunarodnom mesecu borbe protiv raka dojke, hoteli širom SAD udružili su se u promociji podizanja svesti o ovoj bolesti i prikupljanju novčanih sredstava na jedan originalan način – dekorisanjem roze bojom. Inače, zagovornici ove akcije odlučili su se za ovu boju iz razloga što je traka koja je internacionalni simbol podizanja svesti o ovom teškom zdravstvenom problemu roze.

Tako je hotel „Četiri sezone“ koji se nalazi u Sijetlu, za ovu priliku, pripremio poslasticu inspirisanu borbom za zdravlje žena – roze rolat od limuna s penom od jagode i limuna. Deset procenata od svake prodaje ovog kolača pripašće fondaciji Suzan G. Komen.

S druge strane, u njujorškom hotelu „Četiri sezone“ posetioci će moći da se posluže voćnim koktelima, od čije će prodaje sredstva pripasti Memorijalnom centru za rak „Sloun-Ketering“. Ovaj napitak sastoji se od šampanjca Moet & Šendon roze, sveže limete, sokova od grejpfruta, votke „Butleger“ i destilovanog likera od šljive.

StatistikaSrpsko Ministarstvo zdravlja objavilo je poražavajuće podatke – svake godine u našoj zemlji od raka dojke oboli  4.000, a premine 1.600 žena. Srbija je, po smrtnosti od ove bolesti, čak jedanaesta u svetu, a 36. po učestalosti oboljevanja.

Uz to, gosti hotela „Lugano“ u Fort Loderdejlu moći će da nazdrave i time doprinesu borbi protiv raka dojke. Barmeni ovog floridskog grada kombinovali su liker od lubenice s votkom od borovnice, sveže isceđenim limunom i jagodama. Tako je nastao koktel „Roze Lugano“, a od svake njegove prodaje dva dolara će pripasti fondaciji Suzan G. Komen.

Na ovaj način, američki ugostitelji su se društveno angažovali u pokušaju da pomognu ženama širom sveta da prebrode ovu zdravstvenu poteškoću.

Ovo je samo jedna od bezbrojnih mogućnosti da se pomogne obolelima od raka dojke, ali i podsetnik za sve nas da pronađemo sopstveni put kojim ćemo nekome ulepšati i produžiti život.