Ova inovacija predstavlja posvećenost kategorije žitarica kompanije Nestlé poboljšanju nutritivnih vrednosti svih proizvoda, i deo je trajnih napora kompanije da ukusan i hranljiv doručak koji je svakome dostupan učini poželjnim izborom.
Navedena inovacija uključuje NESQUIK, CHOCAPIC, COOKIE CRISP i HONEY CHEERIOS proizvode. Nove recepture deo su šire kampanje koja ima za cilj da podigne svest roditelja o doručku kao najvažnijem obroku u toku danu, te ukaže na važnosti pravilne i uravnotežene prehrane za njihovu decu.
"Kompanija Nestlé već dugi niz godina konstantno unapređuje recepturu svojih proizvoda u kategoriji žitarica. Cilj kompanije je da svojim potrošačima obezbedi hranljiv i uravnotežen doručak za dobar početak dana. Obavezali smo se na to da će do kraja 2015. godine sve Nestlé žitarice za decu i tinejdžere sadržati 9g ili manje šećera i 135mg ili manje soli po porciji, te da će sadržati više celog zrna od bilo kojeg drugog sastojka. Osim toga, naše žitarice za doručak sa novom recepturom biće i dobar izvor kalcijuma po porciji," izjavila je nutricionistkinja kompanije Nestlé Lor Žoli-Zaruk (Laure Jolly - Zarrouk).
Sve Nestlé žitarice se prave sa celim zrnom. Celo zrno je važan deo uravnotežene ishrane i predstavlja odličan izvor vlakana. Svetski stručnjaci (Svetska zdravstvena organizacija, Globalna strategija o ishrani, fizičkoj aktivnosti i zdravlju) preporučuju povećanje unosa celog zrna, dok istraživanja (O'Neil et al(2010) Nutr Res 30, 815-822, Zanovec et al (2010) J Pediatr 157, 578-83) ukazuju na to da 9 od 10 ljudi ne unosi preporučene količine celog zrna u ishrani. Sve Nestlé žitarice se prave sa žitaricama sa celim zrnom, dobar su izvor vitamina, minerala i vlakana i uz jednostavnu i brzu pripremu predstavljaju idealnu opciju za doručak.