Društvena igra "U redu je", čiji su autori diplomirani pedagozi Jelena Holcer i Milijana Stojanović, namenjene je deci starijeg predškolskog i nižeškolskog uzrasta. Nastala je pod okriljem Škole za roditelje, a igru je podržala i Opština Stari grad, sa željom da je pokloni svim prvacima u osnovnim školama sa ove opštine.
Ova igra memorije se razlikuje od ostalih po tome što dve karte u par objedinjuje poruka tolerancije. Izabrane teme zapravo predstavljaju probleme koji su za decu najbolniji, poput razvoda roditelja, hendikepa, siromaštva, bolesti... Cilj igre "U redu je" jeste i razvijanje empatije prema drugima koji se u pomenutim situacijama nalaze kao i olakšavanje lične problematike dece koja u nekoj od navedenih situacija prepoznaju sebe.
Škola za roditelje je nedavno za ovu igračku dobila i priznanje "Dobra igračka", koju već godinama dodeljuje organizacija Prijatelji dece Srbije.
U obrazloženju nagrade, navedeno je:
"Ova igra podstiče toleranciju na različitost u svakodnevnom životnom dečijem okruženju. Svest o pravu na različitost jača samopoštovanje dece. Redak materijal, korišćenje poznate igre memorije sa jasnim i komunikativnim ilustracijama podseća decu na vrednosti razumevanja i podrške drugačijem. Principi sparivanja karata – problem i moguće rešenje koji su dati ilustracijama i tekstom, daju mogućnost da odrasli saigrač i dete nadograde igru, otvore nove probleme, smisle svoje karte, pokušaju da nađu „rešenje ili olakšice“, učeći zajedno da su problemi i različitost kvalitet života i da u tome nisu sami".
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna