Dan nakon što je reprezentacija Engleske ispala iz trke za trofej najbolje ekipe na planeti, na kanalu britanske humanitarne organizacije "Tender", na sajtu Youtube pojavila se neobična reklama. Ona prikazuje ženu koja napeto i grčevito gleda utakmicu engleske fudbalske reprezentacije i, nakon što rezultat biva nepovoljan po njenu zemlju, razočarano isključuje televizor i izgleda izgubljeno i uplašeno.

Na kraju reklame, na ekranu se pojavljuje tekst koji osvetljava razlog za nervozu i strastveno navijanje glavne junakinje.

"Niko nije želeo više od žena da Engleska pobedi", navodi se. "Nasilje u porodici poraste za 38 procenata kada Engleska ispadne sa Svetskog prvenstva."

Ovaj šokantni podatak dobijen je istraživanjem univerziteta u Lankasteru, koje je pokazalo da se broj nasilja nad ženama, od strane supruga, povećava za čak 38 odsto nakon što reprezentacija njihove zemlje ispadne s Mundijala, kao i to da verovatnoća da će žena pretrpeti nasilje poraste za 36 odsto kada tim Engleske pobedi ili igra nerešeno.

"Bez obzira na to da li je reč o tome što je temperatura viša, što se konzumira više pića, što su emocije uzburkane, to nije izgovor za nasilje. Apelujemo na pojedince i organizacije da zajedno ustanu protiv ovog Svetskog prvenstva i kažu: ’Nema izgovora’", rekao je PR organizacije "Tender".