Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Napad panike u stresnoj situacji: Tehnika disanja koja će vam pomoći da se smirite

Zemljotres, požar, detetov pad, temperatura... Pogledajte kako da se smirite kada se nađete u stresnoj situaciji.

 Izvor: Foto: Shutterstock

U stresnim situacijama lako nas može obuzeti panika. Taj nekontrolisani osećaj straha prate i razni fizički simptomi, poput brzog lupanja srca, nedostatka vazduha, vrtoglavice, mučnine i mnogih drugih.

Paniku ćete najbrže i najlakše smiriti – disanjem.

Povezane vesti

Povezane vesti

Naime, fizički simptomi često su rezultat činjenice da zbog straha jednostavno zaboravimo da izdahnemo vazuduh koji se potom nakuplja u gornjem delu respiratornog sistema  i ometa normalno disanje.

Postoji jednostavna tehnika koja vam može pomoći da disanje regulišete, vratite ga u normalu i smirite se u stresnoj situaciji.

1. U sebi brojte do pet laganim tempom i pritom duboko udišite vazduh.

2. Kada izbrojite do pet, zadržite dah i u sebi brojte do četiri.

3. Zatim polako kroz nos ispuštajte dah i u sebi brojte do pet.

Ova tehnika koristi se za smirivanje prilikom napada panike i anksioznosti, ali pomoći će vam u svim situacijama u kojim osećate veliku napetost i stres.

Pročitajte i...

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Inicijalizacija u toku...

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Najnovije

Vesti

Porodica