Već 59 godina unazad, barbike su te koje devojčice upoznaju sa lepotom i modom, a u poslednje vreme, kompanije su odlučile da naprave malu promenu. Radi boljeg razumevanja onog što je potrebno savremenom društvu, Kompanija Barbi je ispitala 8000 majki. Ispostavilo se da je 86 posto njih zabrinuto zbog uzora koji se postavljaju njihovim ćerkama, te su kreirali 17 barbika po modelu stvarnih i poznatih žena. 

"Devojčice su oduvek imale priliku da igraju razne uloge sa svojim barbikama, a mi smo oduševljeni što možemo da im približimo i osvetlimo stvarne istorijske figure i poznate sportistkinje, te da ih podsetimo da mogu bili šta god požele u životu", izjavio je bivši senior predsednik i generalni menadžer Barbi.

Svaka "Inspirišuća žena" lutka dolazi uz edukativne informacije o načinu na koji je herojina pomogla u kreiranju društva. Ova linija sadrži i istorijske i savremene figure žena. Među ovim lutkama nalaze se i Amelija Erhart, prva žena koja je preletela Atlantski okean, i Frida Kalo, poznata umetnica, aktivistkinja. 

Kompanija Barbi je napravila dodatke za Šero program, koji je započet 2015. godine. Inicijativa je već odala počast istorijskim ženama, poput Ibtihaj Muhamed, Misti Kouplend, Ave Dvernaj, Eve Čen i Ešli Grejem. Danas se slave i moderne herojine, poput olimpijske pobednice u snoubordingu Klo Kim, svetski poznate kuvarice Helen Daroz, i mnogih drugih.


Foto: Profimedia