Američki naučnici došli su do saznanja da je pripadnicama nežnijeg pola između 18. i 35. godine poslovni uspeh važniji od mnogih drugih životnih stvari. Čak dve trećine ispitanica navelo je posao kao najveći prioritet.
PROČITAJTE I...Karijera majke ne utiče na ponašanje i uspeh deteta
Zanimljivo je da je kod muškaraca uočena manja želja za uspešnom karijerom, nego kod žena. Iako im je taj deo života važan, damama je više stalo da se istaknu i na taj način pokažu šta znaju i koliko vrede, tvrde naučnici.
PROČITAJTE I...Mame imaju bolje poslovne veštine
Na osnovu rezultata ovog istraživanja, naučnici su došli do korisnih saveta za žene koje žele da budu uspešne i na ličnom i na profesionalnom planu:
1. Ne planirajte karijeru, budite fleksibilne i otvorene za razne mogućnosti.
2. Uložite svu energiju u posao koji trenutno radite. Ako se ne dajete do kraja, nikada nećete dobro raditi ni sledeći posao.
3. Sledite svoj kompas, a ne sat.
PROČITAJTE I...Zaposlena mama: Kako majčinstvo utiče na karijeru
4. Rizikujte.
5. Kad vam ne ide, recite sebi da ste dali maksimum i da ćete sutra ponovo pokušati.
6. Recite hvala. Jedno od nepisanih pravila u poslu je da shvatite koliko je važno da cenite marljivost i angažman drugih.
7. Porodica ne znači kraj karijere. Ovo se odnosi na mlade ambiciozne žene koje misle da će rađanje dece da ih spreči u napredovanju na poslovnom planu.
*Najnovije vesti, rezultate medicinskih istraživanja i savete stručnjaka na temu roditeljstva, zdravlja i lepote možete pratiti na našoj Fejsbuk stranici -YuMama.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna