Cedevita je ove jeseni pokrenula kampanju Budi TU. Budi CE. čiji je cilj podržati klinCE kreativCE SOS Dečijeg sela Srbija i dečijim optimizmom inspirisati javnost.
Deca su često izvor autentične inspiracije jer pristupaju svetu s otvorenošću, radoznalošću i spontanošću. Njihova sposobnost da izraze emocije, misli i percepcije kroz igru, crtanje, ples, muziku ili druge oblike kreativnosti može nam pomoći da sagledamo život iz nove perspektive. Tako, umetnost postaje most između njihovog unutrašnjeg sveta i sveta odraslih.
Naučna istraživanja takođe potvrđuju da su umetnost i kreativnost moćni alati za mentalno i emocionalno zdravlje. Kroz kreativne aktivnosti razvijaju se i veštine poput kritičkog mišljenja, saradnje i komunikacije, koje su ključne ne samo za decu nego i za odrasle.
U kampanji Budi TU. Budi CE. Cedevita je odlučila dati glas deci iz SOS Dečijeg sela Srbija kroz prethodno spomenutu kreativnost. Na kreativnim radionicama, deca SOS Dečijeg sela Srbija osvojila su nas svojom vedrinom, znatiželjom i umetničkim pristupom, te dokazala da se u svakom detetu skriva maleni kreativac.
Odabirom omiljenog Cedevita ukusa, građani ne samo da uživaju u osvežavajućem napitku, već istovremeno daju svoj doprinos važnom projektu koji podstiče kreativnost i razvoj dece. Naime, kupnjom Cedevite građani pomažu klincima kreativcima iz SOS Dečijeg sela Srbija. Ovom inicijativom stvara se prilika da deca kroz umjetnost razviju svoje talente, samopouzdanje i emocionalnu inteligenciju.
Na edukativnoj platformi budidobrobudice.com. građani se mogu dodatno edukovati uz stručne članke, gde možete pronaći i Vodič kreativnosti koji su naslikala deca iz SOS Dečijeg sela Srbija.
Vodič pomaže roditeljima i deci da otkruju vlastiti kreativni potencijal, da integrišu umetnost i kreativno izražavanje u svakodnevne aktivnosti, bilo da se radi o vođenju dnevnika, crtanju, osmišljavanju novih ideja ili jednostavnom načinu gledanja na svakodnevne izazove iz drugačije perspektive.
Podržimo zajedno klinCE kreativCE iz SOS Dečijeg sela Srbija. Limitirano izdanje Cedevita pakiranja potražite u u Roda i Idea objektima.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna