mts je nedavno lansirao CGI kampanju na društvenim mrežama koja je izazvala veliku pažnju onlajn javnosti. Tri vizuelno atraktivna klipa ne samo da su demonstrirala kreativnost brenda, već su i jasno ukazali na posvećenost kompanije u praćenju najnovijih trendova.
Kroz CGI kampanju, mts nije samo predstavio Box pakete na impresivan način, već je pokazao i da se u okviru internog marketing tima rađaju ideje koje idu u korak sa inovacijama na polju komunikacija.
„Naša CGI kampanja nije samo vizuelni spektakl, već odražava našu spremnost da idemo u korak sa svetskim trendovima. Pored toga što nudimo vrhunske proizvode mi nudimo i vrhunska iskustva koja menjaju komunikaciju." – izjavila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije
Ova kampanja će nesumnjivo ostaviti dubok trag na publiku, postavljajući mts ne samo kao provajdera telekomunikacija, već i kao vizionara koji hrabro koristi tehnologiju kako bi transformisao komunikaciju sa svojim korisnicima.
Dijabetes u trudnoći opasniji nego što se mislilo? Povećava rizik od 3 razvojna problema kod dece
Imena koja privlače novac: Dečaci i devojčice koji se ovako zovu predodređeni su za bogatstvo
Najlepša italijanska imena koja će vas oduševiti: Imaju prelepo značenje i zvuče veoma moderno
Zašto trudnicama trnu ruke, prsti, noge, leđa? Uglavnom je uzrok bezazlen, a evo kada ipak morate kod lekara
Jedna navika trudnica krivac je za gojaznost kod dece: Znamo da je loša, ali nikad je ne biste povezali sa tim