mts je nedavno lansirao CGI kampanju na društvenim mrežama koja je izazvala veliku pažnju onlajn javnosti. Tri vizuelno atraktivna klipa ne samo da su demonstrirala kreativnost brenda, već su i jasno ukazali na posvećenost kompanije u praćenju najnovijih trendova.
Kroz CGI kampanju, mts nije samo predstavio Box pakete na impresivan način, već je pokazao i da se u okviru internog marketing tima rađaju ideje koje idu u korak sa inovacijama na polju komunikacija.
„Naša CGI kampanja nije samo vizuelni spektakl, već odražava našu spremnost da idemo u korak sa svetskim trendovima. Pored toga što nudimo vrhunske proizvode mi nudimo i vrhunska iskustva koja menjaju komunikaciju." – izjavila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije
Ova kampanja će nesumnjivo ostaviti dubok trag na publiku, postavljajući mts ne samo kao provajdera telekomunikacija, već i kao vizionara koji hrabro koristi tehnologiju kako bi transformisao komunikaciju sa svojim korisnicima.
Koliko dugo posle carskog reza ne smete da zatrudnite? Ako prođe manje od ovoga veće su šanse za komplikacije
20 najlepših kratkih imena za devojčice: Roditelji ih obožavaju, imaju samo 3 ili 4 slova
Kako da se pripremite za porođaj? 7 važnih stvari koje treba da uradite na kraju trudnoće
Emilija čeka 7. sina, a dr Milošević otkriva: Jesu li neke žene predodređene da rađaju samo dečake?
Koje ukuse najviše vole bebe u stomaku? Evo i zašto trudnice treba da jedu čokoladu