mts je nedavno lansirao CGI kampanju na društvenim mrežama koja je izazvala veliku pažnju onlajn javnosti. Tri vizuelno atraktivna klipa ne samo da su demonstrirala kreativnost brenda, već su i jasno ukazali na posvećenost kompanije u praćenju najnovijih trendova.
Kroz CGI kampanju, mts nije samo predstavio Box pakete na impresivan način, već je pokazao i da se u okviru internog marketing tima rađaju ideje koje idu u korak sa inovacijama na polju komunikacija.
„Naša CGI kampanja nije samo vizuelni spektakl, već odražava našu spremnost da idemo u korak sa svetskim trendovima. Pored toga što nudimo vrhunske proizvode mi nudimo i vrhunska iskustva koja menjaju komunikaciju." – izjavila je Suzana Berić, direktorka Sektora za brend strategiju i marketing komunikacije
Ova kampanja će nesumnjivo ostaviti dubok trag na publiku, postavljajući mts ne samo kao provajdera telekomunikacija, već i kao vizionara koji hrabro koristi tehnologiju kako bi transformisao komunikaciju sa svojim korisnicima.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna