U novoj inicijativi koja se fokusira na "holističku edukaciju" učestvovaće 800.000 učenika, od predškolskog do tinejdžerskog uzrasta, u više od hiljadu škola. 

Indija je jedina država koja može spojiti moderno obrazovanje i drevno indijsko znanje, poručio je vođa tibetanskih budista i dobitnik Nobelove nagrade za mir, a prenose oni koji će kurikulum da sprovode.

Učenici državnih škola u Nju Delhiju od ponedjeljka će da uče kako biti srećan u sklopu 'kurikuluma sreće' koji je osmislio Dalaj Lama.

To je potrebno kako bi se nosili sa destruktivnim emocijama u svetu. Stoga ono što kreće u školama u Delhiju može da ima uticaj na čitav svet, dodao je Dalaj Lama.

Kurikulum se fokusira na dnevno vežbanje mindfulnessa (koncentracija) ili meditacije, moralnih učenja, mentalnih vežbi i aktivnosti kojima je cilj da nauče učenike kako da budu dobra ljudska bića, rekao je predstavnik gradskih vlasti Maniš Sisodia. 

Fokus će biti na mentalnom zdravlju, karakteru i otpornosti, dodao je Sisodia i upozorio da to rade jer "se u društvu nivo sreće i zdravlja smanjuju, dok nivo stresa, teskobe i depresije rastu". 

Delhi nije prvo mesto u Indiji u kom se država uključila u inicijative širenja sreće. Vlada je 2016. u središnjoj pokrajini Madhija Pradeš osnovala "ogranak za sreću", koji radi na sreći lokalnih stanovnika. Ta inicijativa je objavila da ih je inspirisala, njihova susedna država, Butan, koji od 70-ih godina meri sreću svojim indikatorom GNH.