Vodeći se sloganom "Kaži mi kako ti se zove dete, reći ću ti šta i kako kupuješ", investiciona banka Goldman Saks iz Njujorka sprovela je zanimljivo istraživanje kako bi saznala šta imena dece otkrivaju o potrošačkim navikama njihovih roditelja!
Kako bi se uradila što preciznija statistika, veliki broj imena je kategorisan u tri osnovne grupe: tradicionalna, neobična i klasična imena.
Sprovedena anketa je pokazala da roditelji nisu veliki ljubitelji tradicionalnih imena i da su ona sve ređa u Americi. Za to je zaslužna antikonformistička tendencija ali i sklonost ka jedinstvenim brendovima.
Obzirom da tradicionalna imena nisu toliko popularna u Americi, anketa se bavila i zastupljenošću neobičnih imena kod dece. Kako se i očekivalo, neobična i moderna imena su veoma poželjna i roditelji se često odlučuju za njih. Ovaj trend je sve prihvaćeniji u Americi jer mladi i moderni roditelji žele da se razlikuju od ostalih i da na neki način, skrenu pažnju na sebe.
Sa druge strane roditelji koji svojoj deci daju klasična imena, kao što su Džek ili Džejkob, manje su otvoreni za promene i prihvatanje novina. Vodeći se time, oni obično kupuju proizvode velikih i proverenih robnih marki, izbegavajući manje poznate brendove.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna