Postoji duga istorija uticaja pozadinske muzike u maloprodajnim mestima kako bi se povećala kupovna moć. Stručnjaci za psihologiju potrošača izučavali su kako i gde ljudi kupuju proizvode i usluge, motivacije i emocije koje leže u odlukama koje potrošači donose dok kupuju, kao i uticaje koje ima ambijent prodavnice na potrošače.
PROČITAJTE I...Prva kupovina za bebu
Razlog je to što ljudi emotivno reaguju na muziku. Različiti faktori kao što su vreme, tonovi i tekstura mogu uticati na drugačije emotivne nadražaje. Na primer, visoki tonovi povezani su sa srećom a niski sa ozbiljnošću i tugom.
PROČITAJTE I...Kupovina igračaka prema uzrastu
Prva istraživanja na ovu temu rađena su još osamdesetih godina prošlog veka, a rezultati su otkrili da potrošači troše više novca i vremena kada se u pozadini čuje brza muzika. Međutim, kada se u restoranima pušta sporija muzika, gosti se zadržavaju duže.
PROČITAJTE I...Kupovina dečje garderobe za jesen
Kada sledeći put čujete novogodišnju pesmu u prodavnici, razmislite o ovome!
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna