Bolnica za bolesti raka AC Camargo, Warner Bros, američka kompanija za proizvodnju i distribuciju filmova i JWT markentiška agencija iz Brazila udružili su snage i osmilsili “Superformulu“ koja bi deci oboleloj od leukemije trebalo da pruži podršku i ulije snagu u borbi protiv opake bolesti.

Ovaj program je zasnovan na ideji da je prvi korak u borbi protiv raka vera u izlečenje. Da bi ohrabrili najmlađe pacijente, kreativni tim JWT agencije je zajedno sa lekarima stvorio kutiju koja u potpunosti prekriva introvensku kesu za hemoterapiju, a u kombinaciji sa simbolima magičnog sveta superheroja, kutija je nazvana “Superformula“.

Novo ime i izgled leka pomažu u promeni percepcije kod dece, navodeći ih da misle kako im “Superformula“ daje super moći da pobede bolest.

Osim toga, ova agencija je proizvela posebnu seriju crtanih filmova i stripova u kojima superheroji prolaze kroz iskustva slična bolesnim mališanima. Tim je takođe obezbedio i novi izgled za celo dečje odeljenje  u AC Camargo bolnici – igraonica je pretvorena u “Salu Pravde“, hodnici i vrata su ukrašena istom idejom, a napravljen je i poseban ulaz koji odgovara temi za sve male heroje koji ulaze.

Iako ovo ne može da bude lek, nadamo se da će dodatna podrška, uz poznate heroje i uzore, mališanima dati hrabrosti da se suoče sa najvećim neprijateljem.