Viktorija Bekam, čija je mezimica Harper uvek obučena po poslednjoj modi, postavila je standard za "Baby shower". Po uzoru na njih, čak 27 odsto gostiju budućem novorođenčetu kupuje dizajniranu opremu,

Jednaodsedamženanavodidajeuposlednjihgodinudanamakarjednomprisustvovaloovomdogađaju.Svakaosmaženatvrdidajenapoklonpotrošilavišeod100funti

a kao najpopularniji se navode mini Konvers patike ili Ags čizmice za bebu. Nakit za decu je takođe popularan, kupuje ga svaka deseta osoba. 


Buduće mame sve češće prave i liste poklona koje očekuju da dobiju. Međutim, taj način nailazi na neodobravanje od strane zvanica, jer se osećaju primorani da potroše više novca nego što su prvobitno planirali. Takođe, ljudi brinu da će njihov poklon izgledati jeftino u odnosu na druge, ukoliko izaberu neki sa manjom cenom.


Mnogi i odbijaju pozive na ovakve zabave kada preračunaju koliko bi moglo da ih košta, jer su troškovi uvećani i novom odećom, plaćanjem hrane i pića.