Izvor: Dojče vele

Preko 50 firmi iz 62 zemlje predstaviće svoje proizvode na ovogodišnjem Sajmu igračaka u nemačkom gradu Nirnbergu. Posetioci će imati priliku da vide 70.000 noviteta, od vozića, preko knjiga, društvenih igara, multimedijalnih sadržaja, do lutaka i plišanih životinja.

Predstavnik Nemačkog udruženja industrije igračaka Ulrih Brobejl kaže da prizvođači igračaka nemaju manju potražnju za igračkama, i pored toga što je natalitet u Nemačkoj u opadanju. Prema njegovim rečima, deca sada jednostavno imaju više igračaka. Na povećanju potražnju utiče i popularnost takozvanih igara za roditelje i decu, čija je prodaja porasla za 30 odsto u periodu od 2008. do 2011. godine. Sada mnogi očevi mogu da ožive svoje dečačke snove i ponovo se igraju sa vozićima i automobilima na daljinski upravljač.

Nove tehnologije su našlu svoj put i do najmlađih, pa se bebe mogu zabaviti uz pomoć posebne zvečke u kojoj se nalazi mobilni telefon. Pritiskom na ekran, mališani čuju ime odgovarajućeg dela tela. Međutim, to ne znači da su klasične igračke pred izumiranjem. Šef Sajma u Nirnbergu, Ernst Kik kaže da su stariji modeli igračaka sada obogaćeni elektronskim komponentama i prate razvoj moderne tehnologije.