Deca koja su učestvovala u istraživanju, a koja pate od epizodičnih migrena, to jest manje od 14 dana mesečno, imala su za 1,3 puta više verovatnoće da im uspeh u školi bude ispod proseka, u poređenju sa ostalom decom koja nisu imala glavobolje. Deca sa hroničnim migrenama, koje se javljaju 15 ili više dana mesečno, imala su 1,6 puta više šansi za postizanje loših rezultata u školi.


Nije samo fizički bol ono sa čime se deca koja pate od migrena suočavaju, već nezadovoljstvo i frustracije usled nedostatka razumevanja odrasli za njihov problem, navodi dr Lenora Levold neurolog sa Dečje klinike u Ohaju. Ona se u svojoj karijeri često sretala sa pacijentima koji su osećali da zaposleni u školi ne razumeju koliko simptomi migrene mogu biti fizički naporni, i da odrasli često misle da deca izmišljaju simptome. Na taj način, deca su obeshrabrena, gube samopouzdanje, i često ne prijavljuju glavobolju i ostale simptome migrene.


Roditelji mogu pomoći svojoj deci tako što će se na vreme obratiti lekaru i što ranije početi sa terapijom. Takođe, i način života deteta treba da prilagode novonastaloj situaciji i dijagnozi. Veoma je važan dovoljan unos tečnosti, redovni obroci i kvalitetan san.