Potreba za garderobom za puniju decu na tržištu je porasla. Kako bi povećale zaradu, poznate modne kuće su počele da kreiraju "plus-size" linije za decu. Tako, brendovi poput Gap, Forever 21, Old Navy, Sears i Target su izbacili na tržište garderobu za mališane koji su prerasli standardne veličine.

Dok su mnogi roditelji oduševljeni činjenicom da postoji veći izbor, neki kritičari strahuju da bi "plus-size" etiketa kod dece mogla razviti pogrešnu predstavu o telu, i loše uticati na njihovo samopouzdanje.

Dok  komotnija odeća za dečake nosi naziv Husky garderoba za devojčice je označena kao Plus Size, zbog čega se dete može osećati osramoćeno, ističu stručnjaci.

Neki roditelji smatraju da je divna stvar što će punije dete imati istu odeću kao i njegovi vršnjaci, ali, postavlja se pitanje da li se na taj način na njega od malena stavlja oznaka "plus-size" i da li će dete sebe od malena tako doživljavati.

Meme Rot, osnivač Nacionalne akcije protiv gojaznosti, izrazila je zabrinutost i dodala da bi svako ko zarađuje na zdravstvenim problemima dece trebalo da se stidi. Maršal Koen, stručnjak za ponašanje potrošača, navodi da su "plus-size" linije za decu, zapravo, dobra prilika da se zaradi novac.

Kako navode u Sears-u, njihova Pretty Plus linija namenjena devojčicama uzrasta od sedam do deset godina, je preko noći postigla uspeh i u toku su planovi za proširenje proizvodnje.

Prema podacima Centra za kontrolu i prevenciju bolesti više od 17 odsto dece je gojazno. Stopa gojaznosti je porasla u toj meri da pedijatri kažu da grafikoni rasta dece ne važe za decu današnjice. Jedno od troje dece je gojazno. U ekonomskom smislu ovaj podatak znači da je "plus-size" proizvođačima doneo 47 milijardi dolara.