Kako BBC izveštava, ulica u jugoistočnom Londonu teško je vandalizovana tokom letnjih nemira zbog čega je marketinška agencija Ogilvy and Mather platila crtačima grafita da naslikaju slatke bebice na roletnama prodavnica. Oni smatraju da se na taj način izaziva nežnost kod lopova, štaviše veruju da njihov stav podržava i nauka.

"Dokazi navode da lica beba sa okruglim obrazima i velikim očima izazivaju osećaj odgovornosti u odraslim bićima", rekla je Tara Ostin koja radi u agenciji.

Rezultati istraživanja sprovedenog ranije ove godine pokazali su da kada ljudi vide malo dete, regija mozga koja procesuira govor, kretanje i emocije momentalno postaje aktivna. Drugim rečima, kada odrasli vide nepoznatu bebu njihovi mozgovi se pripremaju za smejanje, maženje i sreću.

Ipak, koliko će lopovi smekšati od prizora slatkih bebica po ulici ostaje da se vidi...