Izvor:Lekarinfo.com
Istraživači su se oslonili na reprezentativni uzorak od oko 10.700 đaka prvaka , čiji su roditelji i nastavnici bili intervjuisani. Analizirali su kako okruženje učionice utiče na četiri komponente mentalnog zdravlja: učenje ( pažnju ), eksterne probleme ( tuče ), interpersonalno ponašanje ( formiranje prijateljstva ) i lične probleme ( anksioznost i tuga ).
Pod "materijalnim" resursima podrazumevala su se sredstva od papira i olovke do muzičkih instrumenata i slika.
"Biti u učionici sa nedostatkom sredstava može negativno uticati na mentalno zdravlje dece, jer su deca frustrirana i demoralizovana takvim okruženjem", rekla je Melisa A. Milkie, profesor sociologije na "University of Maryland".
"Za nastavnike je važno da dobiju podršku i ohrabrenje koje im je potrebno od kolega , uključujući i direktora, da bi bili u stanju da stvore klimu u učionici koja pomaže deci da napreduju. Ako su oni pod stresom jer ih kolege ne poštuju , stres se može preneti na decu", dodala je Milkie.