Bilo je reči o karijernim počecima, načinu na koji Dunja Jovanić dobija poverenje svojih pratilaca, o razvoju brenda, poslovanju i kako je tehnologija menjala njen posao kroz vreme.
Vreme pandemije ohrabrilo je ljude da kupuju onlajn, što je bio znak za Dunju da započne svoj onlajn biznis. Prvu ponudu činile su pidžame, spavaćice i ogrtači, koje je sve prodala u prvih 6 sati.
„Da li bismo mogli da prodamo za 2 minuta 2.000 košulja oflajn? Ne. Da li bismo mogli da prodamo nekome iz Hrvatske, Danske? Ne, tako da je za mene ključ uspeha da budemo onlajn“, rekla je Jovanić i dodala da se vidi razlika između proizvoda iz prve godine i sada, tj. da je dosta rada i truda uloženo u međuvremenu.
Dunja je istakla da se njena ciljna grupa nalazi na Instagramu, koja joj je lično omiljena društvena mreža, iako TikTok preuzima primat. Najavila je da će se ove godine aktivirati i na toj društvenoj mreži. Emisiju možete pogledati i poslušati na Youtube kanalu Telekoma Srbija, kao i na platformama Spotify, Deezer, podcast.rs, Apple podcast i Google Podcast-u.
Najlepša italijanska imena koja će vas oduševiti: Imaju prelepo značenje i zvuče veoma moderno
Zašto trudnicama trnu ruke, prsti, noge, leđa? Uglavnom je uzrok bezazlen, a evo kada ipak morate kod lekara
Jedna navika trudnica krivac je za gojaznost kod dece: Znamo da je loša, ali nikad je ne biste povezali sa tim
9 poruka za mame koje čekaju drugo dete: Prvenac može da postane zahtevan, ali jedna stvar će vas oduševiti
Trudnica je osetila čudan simptom i obratila se ChatGPT-u: Jedno pitanje je spaslo život njoj i bebi