Nakon što su prošle godine uspešno realizovale donacije porodilištima u celom Jadranskom regionu, MK Group i AIK Banka nastavljaju svoj regionalni društveno-odgovorni program "Podrška porodici". Ove godine sredstva u vrednosti od 600.000 evra biće namenjena za unapređenje uslova u jaslicama i vrtićima u Srbiji, Sloveniji, Hrvatskoj i Crnoj Gori.
Kako je društveno-odgovorno poslovanje strateško opredeljenje kompanije, nastavak ulaganja i briga o deci, mladima i porodici biće fokus i u godini u kojoj MK Group obeležava bitan jubilej – 40 godina uspešnog poslovanja.
Za vrtiće u Srbiji, renoviranje ili opremanje njihovih prostora, MK Group i AIK Banka izdvojile su iznos od 200.000 evra, sa fokusom na opštine u kojima posluju: Vrbas, Bečej, Kovačica, Pećinci, Novi Sad, Raška, Golubac i Niš. Tim povodom održan je sastanak u Vladi Republike Srbije. Predsednica Vlade, Ana Brnabić, zahvalila se kompanijama na doprinosu privrednom životu Srbije i izrazila zadovoljstvo što će Vlada Srbije raditi sa njima na ovom značajnom projektu.
"MK Group i AIK Banka su jedni od investitora koji uspešno posluju kako u Srbiji, tako i u regionu. Aspekt bez kog država ne može da bude uspešna, jeste društveno-odgovorno poslovanje. Posebno mi je drago što ove kompanije u godini kada obeležavaju jubilej, doniraju sredstva u iznosu od 200.000 evra vrtićima u našoj zemlji, u osam lokalnih samouprava. Verujem da ćemo uz pomoć ministarstva sredstva uložiti u ono u šta je najpotrebnije i kako bi bilo komplementarno sa svim onim što je vlada do sada uradila. Ovo je primer i svim ostalim kompanijama kako dobro raditi", naglasila je premijerka Ana Brnabić.
Pored premijerke Brnabić, sastanku je prisustvovao i ministar prosvete, Branko Ružić koji je takođe izrazio zahvalnost kompanijama na poboljšanju uslova u predškolskim ustanovama. Saradnjom sa Vladom Republike Srbije i resornim ministarstvom, donatori će dobiti podršku u procesu definisanja mehanizma za realizaciju donacija i određivanja namene sredstava u skladu sa prioritetnim potrebama.
"Ponosan sam što ispred MK Group mogu da kažem da već sedmu godinu zajedno sa AIK Bankom realizujemo društveno-odgovorni program 'Podrška porodici'. Ove godine donacije u vrednosti od 600.000 evra namenili smo za unapređenje uslova u vrtićima u Srbiji i regionu. Darivanje najmlađih je najbolji način da otpočnemo obeležavanje našeg jubileja - četiri decenije poslovanja. Samo u 2023. godini izdvojićemo preko milion evra za različite aktivnosti usmerene ka deci, jer ulaganjem u njih mi slavimo budućnost", izjavio je Mihailo Janković generalni direktor MK Group.
"U svim zajednicama u kojima poslujemo, aktivno doprinosimo unapređenju uslova u kojima deca odrastaju, obrazuju se i razvijaju. Raduje me što naš program 'Podrška porodici' iz godine u godinu proširujemo novim aktivnostima, i što smo ovogodišnje donacije namenili vrtićima u kojima naša deca provode svoje najranije godine. Briga o najmlađima je briga o zajedničkoj budućnosti svih nas", rekla je Jelena Galić, predsednica Izvršnog odobra AIK Banke.
Program "Podrška porodici" postoji od 2017. godine kada je pokrenut sa ciljem novčanog nagrađivanja zaposlenih MK Group i AIK Banke koji se ostvare u ulozi roditelja, da bi se kasnije proširio eksterno, kroz donacije ustanovama koje se bave decom i mladima, kao i jačanjem porodice kao osnovne jedinice društva. Prošle godine projekat se bavio unapređenjem uslova u porodilištima sa fokusom na bebe, trudnice i porodilje, dok je ove godine tema predškolsko obrazovanje i razvoj dece uzrasta od jedne do šest godina.
(Yumama)
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna