Još
Ostalo

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

ZGODNA ŽENA I U PEDESETIM: Mama Džulija Roberts otkriva tajnu savršenog izgleda

Mama Džulija otkiva od čega se sastoji ishrana koju primenjuje godinama. Nije rigorozna i veoma lako je primenljiva!

 Izvor: Foto: Profimedia

Mama Džulija Roberts već godinama unazad važi za ženu sa sjajnom figurom, pa se mnogi pitaju kako to postiže. Zapravo, Džulija svoj dobar izgled duguje GI dijeti koja, kako kažu stručnjaci, obezbeđuje "večnu mladost". Ipak, stručnjaci ukazuju da bi pre odluke trebalo da se posavetujete sa nutricionistom ili lekarom.

Povezane vesti

Povezane vesti

Ova dijeta nije naročito restriktivna, a posebno se preporučuje onima koji ne mogu da ne pojedu "nešto slatko".

GI se odnosi na glikemijski indeks namirnica, koji je uveden da bi se razvrstali dobri i loši šećeri. Glikemijski indeks je mera koliko brzo i u kojoj meri određena hrana utiče na porast nivoa šećera u krvi – kreće od 0 do 100, pri čemu hrana sa visokim GI (preko 70 na skali) brzo dovodi do rasta nivoa šećera u krvi.

U ovom planu ishrane nema grupa namirnica koje su zabranjene i ne morate da računate koliko ste uneli kalorija, bitno je da vam se ishrana sastoji od pravih vrsta voća, povrća i integralnih žitarica, objasnila je mama Džulija.

Ukratko, jede se gotovo sve voće i povrće, osim lubenice i ananasa, kao i mlečni proizvodi, jaja, riba i školjke, svinjetinu i junetinu. Izbegava se beli hleb, beli pirinač, krompir, belo brašno i beli šećer, ali su zato dozvoljeni integralni hleb i makarone, smeđi pirinač, ovsene pahuljice. Čak je dozvoljeno uzimati umerene količine alkohola, kao na primer čašu vina s vremena na vreme, a iako je šećer zabranjen, možete se zasladiti sladoledom bez šećera.

Na internetu ćete lako naći tablice namirnica sa njihovim GI kojih se treba držati:

1. Jedite puno povrća i voća kao što su jabuke, kruške, breskve i bobice. Čak i tropsko voće, kao što su banane, mango i papaje, ima niži glikemijski indeks nego tipični deserti.

2. Jedite žitarice u najmanje obrađenom stanju kao što je hleb od celog zrna, braon pirinač, ječam, proso i pšenične mekinje, ovas.

3. Ograničite beli krompir i proizvode od rafinisanih žitarica, kao što su beli hleb i bela testenina.

4. Ograničite slatkiše – uključujući visokokaloričnu hranu sa niskim glikemijskim indeksom, kao što je sladoled. Smanjite voćni sok na pola čaše dnevno. Potpuno uklonite pića sa šećerom.

Pročitajte i:

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Povezane vesti

Zapratite nas i na Instagramu!

Najnovije

Vesti

Porodica