EU info mreža u Srbiji u saradnji sa Ministarstvom kulture i informisanja pokreće seriju vebinara sa temom kako konzumiramo medijske i internet sadržaje u vreme pandemije koronavirusa. Prvi vebinar u okviru ciklusa "Priče iz karantina" održaće se u sredu, 22. aprila od 18 časova, a tema je "Stvarni život u digitalnim uslovima".
Usled pandemije korona virusa, u jednom danu naš poslovni i privatni život se gotovo u celosti digitalizovao. Dobro znamo kako izgleda dan jednog „super“ roditelja koji svuda stiže, ali šta kad se stvarni život vodi iz četiri zida i preko pametnih uređaja?
Digitalni uređaji pružaju mnoštvo značajnih iskustava i mogućnosti za kontakte sa porodicom, saradnicima i prijateljima, kao i za kreativni razvoj i učenje. Ipak, previše vremena pred ekranima jedna je od najčešćih roditeljskih briga.
Da li su saveti koliko deca smeju biti pred ekranom u sadašnjim uslovima zastareli? Kako roditelji mogu da podrže sigurnost deteta u virtuelnom okruženju? Postoji li ravnoteža između slobode i kontrole?
Odgovore na ova pitanja možete da dobijete na vebinaru "Stvarni život u digitalnim uslovima".
Učesnici vebinara:
- Ana Mirković, direktorka i suosnivač Instituta za digitalne komunikacije
- Maja Zarić, rukovodilac u Sektoru za informisanje i medije u Ministarstvu kulture i informisanja
- Jasminka Petrović, spisateljica za decu i mlade i autorka interaktivnog programa „Igranjac, čitanjac“
Priče iz karantina moderiraće radijski novinar i voditelj Dragan Ilić.
Učešće je besplatnu, uz prethodnu prijavu na vebinar.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna