Damir Okanović iz Komiteta za bezbednost saobraćaja ukazuje da svake godine u letnjem periodu pogine 170 ljudi.

"Ovo može svakome da se desi. Nema nervoze, potrebno je obezbediti decu. Ležanje na zadnjem sedištu ne treba da se radi, deca treba da budu vezana u bezbednosnom sedištu.

Okanović je, pozivajući se na informacije sa terena, rekao da je u vozilu u kom je u subotu na auto-putu Beograd–Niš kod Jagodine stradalo 14-mesečno dete postojalo sigurnosno sedište, ali da nije bilo dobro pričvršćeno.

"Sigurnosno sedište se ne koristi zbog kazne, već da bi dete u slučaju nesreće preživelo", rekao je Okanović.

Inače, beleži se trend smanjenja saobraćajnih nesreća, čemu su doprineli i novi putevi. Ponašanje čoveka i njegova svest ostaju najveći problem.

"Ako napravite rizičan potez, to je kao da ste ušli u kladionicu i na tiket položili svoj život", rekao je Okanović i poručio vozačima da ostave telefon u pretincu, da se vežu i ne sedaju u vozilo pod dejstvom alkohola.

Govoreći o kritičnim tačkama, Okanović je rekao da su to najviše deonice Ibarske magistrale i pravca ka Crnoj Gori.

"Ibarska je velika crna tačka, na kojoj je velika frekvencija saobraćaja. U pitanju je infrastruktura koja to opterećenje ne može da podnese", objasnio je Okanović.