U izboru za "Proizvod godine", koga je već šestu godinu za redom organizovao najposećeniji ženski portal žena.hr u susednoj Hrvatskoj, više od 25.000 čitalaca je imalo priliku da bira proizvode za koje smatra da su najbolji iz segmenta roba široke potrošnje.

Violeta Water care dečje vlažne maramice, s 99 odsto vode i ekstraktom nordijske kupine, prepoznate su i izabrane od strane potrošača kao najbolji proizvod u 2017. u kategoriji Dečja nega i higijena.

Na visokom drugom mestu u svojim kategorijama našli su se i Violeta higijenski ulošci, te Teta Violeta omekšivači za veš, ostavivši tako i neke jake internacionalne brendove iza sebe.

Iz Violete poručuju da je njihov fokus kontinuirano razvijanje i unapređenje kvaliteta proizvoda, tehnologije i znanja i da su srećni kada je to prepoznato i od strane potrošača.

Vodeći bosanskohercegovački brend u proizvodnji higijenskih potrepština potvrdu za kvalitet svojih proizvoda dobio je i od strane samih potrošača, što predstavlja najveće priznanje koju neka kompanija može da dobije za kvalitet koji nudi.