Starom betonu amfiteatra bila je potrebna obnova u vidu uklanjanjanja dotrajalog sloja i novog betoniranja. Nakon zamene betona, zaposleni Direct Media sistema su ofarbali amfiteatar u boje duge koje se inače spominju u himni Dečijeg sela.
Istog dana je za decu organizovana i projekcija izložbe u virtuelnoj realnosti „Doživi Teslu“ koju je Direct Media poklonila Muzeju Nikole Tesle u Beogradu.
Dečije selo je ustanova socijalne zaštite koja zbrinjava decu i mlade bez roditeljskog staranja, a nalazi se u Kameničkom parku, okruženim zelenilom. Deca su smeštena u kućicama koje zadovoljavaju sve standarde i dečije potrebe i sa njima je organizovan rad po vaspitnim grupama gde su angažovani vaspitači, kao i socijalni radnik i psiholog. U skolopu sela nalazi se amfiteatar na otvorenom, a u centru sela fontana koja osvežava prostor.
„Upravo su fontana i amfiteatar na otvorenom bili poligon volontiranja zaposlenih iz kompanije Direct Media. Deci iz Dečijeg sela i nama zaposlenima su pričinili celodnevno zadovoljstvo svojim angažovanjem. Prostor je dobio novu dimenziju, a deca imala priliku da se druže sa volonterima, da pogledaju prezentovanje o Nikoli Tesli putem VR-a, kao i da se igraju sa animatorima. Sve to im je omogućila Direct Media, i mi smo im zbog toga neizmerno zahvalni. Pokazali su nam da postoje ljudi dobre volje koji su spremni da odvoje svoje vreme i da urade nešto lepo i dobro za druge. Pamtićemo to i sigurno negovati kod dece tu kulturu davanja i ponaganja drugima. Još jednom hvala, a vrata Dečijeg sela su uvek otvorena za zaposlene iz Direct Media.“, izjavio je Mirko Jankelić v.d. direktora ustanove socijalne zaštite „Dr Milorad Pavlović“ u Sremskoj Kamenici.
Sama akcija uredjenja amfiteatra je trajala 8 sati, a za to vreme je ofarbano oko 400 kvadratnih metara amfiteatra, koji je pre toga Direct Media renovirala.
„Kada kažemo društvena odgovornost, mi mislimo i na doniranje izložbe o Tesli, i na stipendiranje mladih sportista, na pro bono komunikacijska savetovanja koje pružamo udruženjima kao što je NURDOR, ali i na to da zasučemo rukave i farbamo. Kroz sve ove aktivnosti se upoznajemo sa različitim segmentima društva i pružamo podršku tamo gde možemo. Dečije selo je važna institucija socijalne zaštite koja je tokom svog postojanja bila sigurno mesto za odrastanje za više od 1000 dece i mladih. U razgovoru sa direktorom i zaposlenima smo došli na ideju da rekonstruišemo amfiteatar i nadamo se da smo na taj način ovaj prostor za njih učinili korisnijim i lepšim.“, izjavio je direktor Direct Media Jovan Stojanović.
Zaposleni Direct Media volontiraju svake godine, a tokom prethodnih volonterskih akcija, uredili su su preko 1000m2 prostora u domovima u Zvečanskoj, prostor u Svratištu za decu ulice u Beogradu i proveli četiri meseca u osnaživanju žena i dece štićenika Sigurne kuće u Beogradu, za šta su nagradjeni nagradom za korporativno volontiranje koju dodeljuje Forum za odgovorno poslovanje.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna