Neverovatan uspeh izložbe “Mars izbliza” koju su organizovali Adria Media Group i magazin National Geographic najbolje je pokazalo oduševljenje na licima posetilaca tržnog centra Delta City svih generacija.
Virtuelna realnost uz sletanje na Mars i hodanje po crvenoj planeti, edukacija o 3d štampi, kviz znanja o Marsu i foto aktivacija - transformacija u kosmonauta bili su najveća atrakcija, zbog koje su ljudi čekali u redu satima kako bi doživeli da makar na kratko vreme budu deo crvene planete.
Priprema za kolonizaciju Marsa krenula je sa novembarskim jubilarnim izdanjem magazina National Geographic i jednim od najvećih televizijskih projekata ikada, serijom “Mars”, koja se emituje svake nedelje od 20:55 na kanalu National Geographic.
U okviru Festivala nauke, National Geographic predstaviće publici i aktivaciju bestežinsko stanje, gde će svi moći da se osete kako je biti Marsovac.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna