Viber i Kurir su lansirali čak dva javna naloga uz pomoć kojih možete dobiti sve informacije koje želite u datom trenutku. Kurir je jedini medij u Srbiji koji je u saradnji sa Vajberom lansirao pravog "robota" koji maksimalno olakšava komunikaciju i brži pristup svim vestima. Ukoliko želite da saznate određenu vest u vezi sa sportom, dovoljno je da "pozovete" Kurirovog robota (Viber BOT) i da saopštite svoju želju. Za samo nekoliko sekundi, saznaćete koji je rezultat utakmice, ili da li je Novak Đoković pobedio svog protivnika.


Generalni direktor Vibera za centralnu i istočnu Evropu Atanas Raykov

Kurir je u saradnji sa Vajberom svojim čitaocima omogućio dva javna naloga, a to su Kurir sport i Kurir, pomoću kojih su vam veoma brzo i besplatno dostupne sve informacije.

Kako funkcioniše?

Nakon što ste se povezali sa Kurirovim javnim nalogom, sve što je potrebno da uradite je da pošaljete poruku Kurirovom "robotu". Dok ujutru pijete kaficu pred posao, odaberite kategoriju vesti koju želite i možete dobiti sve informacije u samo dva klika. Kao da četujete sa prijateljem.


Potpredsednik za marketing Elad Kojokaru

Adria Media Grup 

i Kurir već imaju sjajnu saradnju sa predstavnicima Vajbera. Pored dva javna naloga koja su predstavljena, Kurir sport i Kurir, Adria Media već ima 5 javnih naloga: Kurir, Story, Elle, Kurir Sport i Espreso.

Zanima vas kakva će prognoza biti sutra, ili šta uraditi ako se ujutru osećate umorno? Samo uđite na Kurirov javni nalog, kliknite na rubriku koja vas zanima (Vesti, hronika, zabava, stars, sport, planeta, region, komentar dana) i pronađite sve što vas zanima. 

Kurirov robot će vam poslati link vesti na koju samo kliknete i u brauzeru koji koristite će vam se otvoriti vest. Veoma jednostavno i lako za korišćenje. Ako želite da pročitate vest iz druge rubrike, dovoljno je da kliknete na taster "nazad" i robot će vas odvesti u glavni meni. Kurirov javni čet možete zapratiti OVDE.

Miloš Gačanović, direktor firme Makonda, vredno je radio sa Adrija Medija Grupom, kako bi zajedno postigli vrhunske rezultate.

"Adrija medija nas je u saradnji sa Vajberom angažovala da uradimo ova dva čet bota. U toku celog razvoja projekta imali smo punu podršku razvojnog tima za Vajber pablik akaunt i sa lakoćom smo radili na realizaciji. Ubrzo smo shvatili celokupan potencijal ovakvog tipa komunikacije sa korisnicima i iz tog razloga smo od samog početka razvijali ovaj projekat", objasnio je Miloš.

O Vajberu i Javnim nalozima

Vajber je osmislio ovaj način kako bi omogućio svim brendovima da kreiraju jedinstven način komunikacije sa postojećim i potencijalnim klijentima. 

Jedna od sjajnih opcija je "1 na 1 četovanje" preko integrisane platforme.  Javni nalozi se mogu koristiti unutar timova za prodaju, marketing i pružanje podrške – radi objavljivanja važnih informacija i više od toga.

"Putem Vajber javnih naloga, korisnici mogu da komuniciraju sa poslovnom sredinom i koriste razne sadržaje na lak, pogodan i prijatan način", istakao je Elad Kojokaru, potpredsednik za marketing u kompaniji Vajber. 

Atanas Rajkov je objasnio da je ovo veoma važan korak u evoluciji Vajbera. "Zadovoljstvo mi je da našim korisnicima možemo da pružimo besplatnu, moćnu i sadržajem bogatu komunikaciju", rekao je direktor za globalne telekom odnose i generalni direktor kompanije Viber za centralnu i istočnu Evropu.