Američki stručnjaci tvrde da veliki broj učenika koji donosi smartfonove, tablete i laptopove u učionicu zapravo time sebi umanjuje šanse da postigne akademski uspeh.

Oni su zaključili da će učenici dobijati bolje ocene ukoliko se oslobode ovih uređaja, ali su takođe saglasni da zabrana ne bi bila praktično rešenje.

Studija Univerziteta u Mičigenu je pokazala da su svi učenici podjednako pogođeni, bez obzira na njihovu intelegenciju, prenosi Mondo.

Autorka studije Suzan Raviza sa ostalim članovima svog tima došla je do zaključka da Internet pruža mogućnost korišćenja ovih uređaja za neakademske svrhe, a to je mogućnost kojoj učenici teško odolevaju, ukoliko im uopšte pođe za rukom da odole.

Upravo zbog toga se gubi smisao prisustva ovih uređaja u učionicama, jer umesto da im nastavu učine zanimljivijom, oni deci, zapravo, odvlače pažnju od gradiva.