Ova kompanija, osnovana pre šezdeset godina, godišnje proda oko sto miliona cucli za flašice za bebe, a čak 80 procenata tržišta obuhvata područje Japana. Što više raste natalitet u ovoj zemlji, to su potrebe za ovom bebi opremom veće, pa ne čudi što čelnici kompanije stalno tragaju za novim rešenjima.

Tako su se zaposleni u "Pidžin Korpu" dosetili da bi trebalo približiti modele cucli delovima tela koje oni oponašaju i napraviti savršenu cuclu, koja će biti istovetna kao bradavica na ženskoj dojci. Iz tog razloga, sproveli su istraživanje u kojem učestvuje dve stotine majki i njihovih beba.

"Bebe ne mogu da nam kažu da li im flašice prijaju", ističe Jusuke Nakata, vlasnik ove firme. "Bebe koje odbijaju da piju iz flašice ne možemo da pitamo šta nije u redu, zbog čega u istraživanju koristimo ultrazvučne uređaje."

Bebe se rađaju s urođenim refleskom koji im pomaže da pronađu majčinu bradavicu i sisaju. Čim ona dodirne bebino nepce, dolazi do ritmičkih pokreta sisanja, odnosno do peristaltičkih pokreta, a zaposleni u ovoj kompaniji imaju za cilj da otkriju kako prilagoditi cucle da izazivaju istu vrstu reakcije.

Inače, priča o osnivanju kompanije "Pidžin Korp" spada u najzanimljivije priče u poslovnom svetu. Naime, osnivač Juiči Nakata je, po povratku iz Drugog svetskog rata, proveo šest godina putujući po Japanu, kada je molio porodilje da ga podoje. Ponekad im je nudio da im plati za ovu uslugu, a tvrdi da mu je hiljadu žena dopustilo da popije malo njihvog mleka. Sve to Nakata je činio ne bi li stekao što više znanja o ženskim bradavicama.

"Moj deka je čak udaran od strane žena kojima je to predlagao", priča danas Jusuke Nakata, unuk osnivača ove firme.