Roditelji su navikli da uz „Hepi mil“ dobijaju igračku u skladu s tim kog je pola njihovo dete, ali to više neće biti slučaj, prenose strani mediji. Sve je počelo tako što je Antonija Ajres-Braun, američka srednjoškolka, pisala o tome kako godinama pokušava da ubedi prodavce u ovom lancu restorana da nije u redu, samo na osnovu pola, pretpostaviti koju igračku dete želi.
Ona je, naime, sprovela malo istraživanje tako što je svoje prijatelje slala u „Mekdonaldsove“ restorane i primetila da zaposleni u njima često ni ne pitaju kupce da li žele igračku za dečaka ili za devojčicu, već im prosto daju onu koja je osmišljena i namenjena polu deteta koje je s kupcem ispred kase.
Antonije je svoje nalaze i žalbu poslala rukovodstvu čuvenog restorana i, na njeno veliko iznenađenje, dobila željeni odgovor: deca će od sada moži da biraju koju će igračku dobiti u svoj „srećni obrok“, tj. one neće biti namenjene samo dečacima ili samo devojčicama!
Igračke će, doduše, ostati iste, ali se više neće smatrati namenjenima određenim polovima, a devojčice će uživati u autimićima, a dečaci u lutkama, ukoliko je to ono što žele. Ipak je zabavna igra najvažnija.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna