Novogodišnja manifestacija „Trg otvorenog srca“ ističe se veličanjem duha prazničnog darivanja, ali i svojim humanitarnim karakterom. Ove godine, prvi put će se među učesnicima manifestacije naći i kompanija „Podravka“, koja je sredstva od prodaje kuvanih supa i čajeva namenila nabavci didaktičkih sredstava za učenike sa smetnjama u razvoju koji se školuju u inkkluzivnom sistemu, u redovnim beogradskim osnovnim i srednjim školama.

Supe i čajeve čijom ćete kupovinom moći da pomognete najmlađima svi zainteresovani moći će da nabave po ceni od 45 dinara u Podravkinoj kućici.

“Simbol naše kompanije jeste srce. Zbog toga je ‘Trg otvorenog srca’ pravi način da zajedno uživamo u svim radostima novogodišnjih praznika ali i pomognemo drugima. Nadamo se da će naša akcija ‘Ugrejmo srce dobrim delom’, jedno sa već postojećom akcijom humanitarne prodaje novogodišnje šolje omogućiti da deca sa smetnjama u razvoju dobiju bolje uslove za učenje”, kaže Nela Prijović, direktor marketinga Podravka Srbija.

Na “Podravkinom” štandu, posetioci “Trga otvorenog srca “ imaće priliku i da probaju palačinske s “Lino ladom” i “Lino čoko napitak”, kao i da kupe svoje omiljene proizvode.

Uz to, najmlađi posetioci ove manifestacije uživaće u igri s medvedićem Linom, koji će zabavljati mališane brojnim iznenađenjima.

“Trg otvorenog srca“ biće otvoren od 14. decembra do 12. januara svakog dana od 10 do 23 časa.