Marketinška industrija svake godine koristi najnovija dostignuća u psihologiji, antropologiji, i neurologiji da od dece napravi potrošače. Brza hrana, igračke, mobilni telefoni, igrice, samo su neki od proizvoda na koji roditelji, često na nagovor dece, u Americi potroše preko 700 milijardi dolara godišnje. U Srbiji su budžeti manji, ali praksa izgleda nije mnogo različita.
Povodom ove teme, a u okviru besplatnog matinea za mame, u subotu, 14. septembra, biće prikazan američki dokumentarni film o reklamiranju proizvoda za decu i porodicu pod nazivom “Consuming Kids”.
Posle filma koji traje 67 minuta i čije je prikazivanje zakazano za 12 časova u vrtiću "Odrastalište" na Dorćolu, u ulici Braće Baruh 14, stan 5, uslediće kratka diskusija.
Zainteresovane mame mogu da se prijave slanjem mejla na: centarzamame@gmail.com, kako bi sebi osigurale mesto.
Centar za mame je udruženje građana koja se zalaže za radna prava mama, organizuje besplatne treninge i radionice, umrežuje i podržava mame i promoviše zdrav i aktivan stil života.
DOKTOR JE BEZ BLAMA TRAŽIO 900 €: Iskustvo mame Danijele iz Novog Sada kojoj je beba jedva preživela jer nije imala pare
SAMO JEDNA DEVOJČICA U SRBIJI SE OVAKO ZOVE: Svaki dan ga čujete, a ne bi vam palo na pamet da je žensko ime
MAME U SRBIJI ODABRALE: Ovo je lista od 10 najlepših imena za dečake, a ne zna se koje ima moćnije značenje
TRI RUSKA MUŠKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Vrlo su popularna među mladim roditeljima, zvučna su i imaju moćna značenja
TRI ŽENSKA RUSKA IMENA KOJA SRBI OBOŽAVAJU: Nose ih brojne generacije, ali poslednje 3 godine su mega popularna