Marketinška industrija svake godine koristi najnovija dostignuća u psihologiji, antropologiji, i neurologiji da od dece napravi potrošače. Brza hrana, igračke, mobilni telefoni, igrice, samo su neki od proizvoda na koji roditelji, često na nagovor dece, u Americi potroše preko 700 milijardi dolara godišnje. U Srbiji su budžeti manji, ali praksa izgleda nije mnogo različita.


Povodom ove teme, a u okviru besplatnog matinea za mame, u subotu, 14. septembra, biće prikazan američki dokumentarni film o reklamiranju proizvoda za decu i porodicu pod nazivom “Consuming Kids”.


Posle filma koji traje 67 minuta i čije je prikazivanje zakazano za 12 časova u vrtiću "Odrastalište" na Dorćolu, u ulici Braće Baruh 14, stan 5,  uslediće kratka diskusija.


Zainteresovane mame mogu da se prijave slanjem mejla na: centarzamame@gmail.com, kako bi sebi osigurale mesto.


Centar za mame je udruženje građana koja se zalaže za radna prava mama, organizuje besplatne treninge i radionice, umrežuje i podržava mame i promoviše zdrav i aktivan stil života.